over Diana van Ewijk

Diana is communicatiestrateeg en bouwt aan een groene, gezonde en inclusieve stad op een prettig leefbare planeet. Daarnaast helpt ze je graag duurzamer te eten, onder andere met het KliekjesCollectief, waarin inmiddels meer dan 750 huis-tuin-en-keukenchefs elkaar helpen onooglijke restjes om te zetten in een lekker hapje.

Voorheen

Vroeger zat Diana nog minder stil dan nu. Zo was zij o.a. Soephoofd (met Sarina Karouw en Felix Hubbelmeijer). Piloot Ugly Food Rescuers Club met Arabella van Aartrijk. Communicatiemanager BlueCity Rotterdam. Webvedette met Dana Taberima. Kinder-appuitgever bij Appracadabra met Xander Wiersema, Marlis Zimmermann en Jochem Paarlberg. Prinses van de printbare knipvellen voor Homemade Happiness, met Caroline Ellerbeck. Twittercolumnist. Bedenker van de Boobytag met Jan Jaap Venema. Grafisch ontwerper bij VBAT en Fabrique.